我用兩個轆返工—你問我答

我日日用兩個轆返工,你問我答。

感謝連登一眾巴絲的討論提供靈感。
連接十八區單車徑
https://lihkg.com/thread/1756592/page/1



  • 踩單車返工有咩好處?
    將交通時間變做運動;路線靈活變化,避開塞車;不用等車和做車箱沙丁魚;避免依賴單一交通工具;環保,只排出二氧化碳;省錢......去買單車用品,至少用在自己身上。
  • 無位泊車
    我不建議泊街或公共泊位,始香港有好多壞人,無論你靚車平車、有鎖無鎖,都會被偷。最理想當然有私人地方泊車,但其實有些摺車可以放得入辦公室枱底,既然放得入枱底,屋企當然放得到啦。
     
  • 我係新界西牛,出一出旺角30km
    如果是跨區返工,的確好難全程踩單車,有一些摺車摺的過程和攜帶也很方便,十分適合結合踩車和乘車的交通方式。
     
  • 屋企/公司附近沒有單車徑
    坦白說在較多單車徑的地區用單車代步比較容易,雖然可以在大部分馬路踩單車,但需要一定技術和交通知識,若是交通繁忙或路窄,也是很麻煩的。行人路上踩單車是犯法的,就算行人路沒有人,都千祈千祈千祈唔好係行人路踩。
     
  • 單車徑上好多障礙物
    除了斷開的單車路、石級、黃柱等等,還有行人、逆線跑手、狗、水貨客、BB車等等,如果唔好彩,條路多障礙物,一是繞路避開,二是鍛煉技術。
     
  • 天氣熱出哂汗
    如果是區內代步,多數是15分鐘內,踩15分鐘車不會出太多汗,如果你是天生大汗,可考慮換衫。
     
  • 落雨踩唔到
    地面濕:有泥擋就得
    細雨:著雨褸或防水風褸
    大雨:休息一天吧
  • 一架單車好貴
    買架單車俾自己開心過俾錢港鐵。
     
  • 踩單車好危險
    唔守交通規則踩單車真係好危險,學識基本規則先好踩,包括假日踩單車。
     
  • 路上多塵
    戴面巾可防塵。
     
  • 警察專捉單車徑斷開的陰濕位
    認清陰濕位;聽對面車友提醒;留意逆向車友有否落車推;落車推最穩陣;香港需要更好的單車規劃
  • 唔識踩單車
    學啦。6月以來香港人學咗幾多樣嘢?
歡迎繼續「你問我答」!

留言

熱門文章